سیاسی

رودی جولیانی و دیگر همدستان ترامپ در پرونده انتخابات جورجیا، خود را تسلیم کردند

رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، در کنار چند نفر از متهمان دیگر به همدستی با آقای ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات آمریکا، روز چهارشنبه خود را به مقامات محلی در بخش فولتون ایالت جورجیا تسلیم کرده است. جولیانی با ۱۳ فقره اتهام از جمله کمک به آقای ترامپ با هدف تغییر نتیجه انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا روبروست. او بعد از گذراندن مدت کوتاهی در زندان و تصویربرداری معمول در دفاتر پلیس، با پرداخت ۱۵۰ هزار دلار وثیقه آزاد شد. رودی جولیانی و دونالد ترامپ با اتهامات سنگین‌تری نسبت به دیگر متهمان پرونده روبرو هستند.

به گزارش گزارشگر تهران به نقل از بی بی سی: رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، در کنار چند نفر از متهمان دیگر به همدستی با آقای ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات آمریکا، روز چهارشنبه خود را به مقامات محلی در بخش فولتون ایالت جورجیا تسلیم کرده است.

جولیانی با ۱۳ فقره اتهام از جمله کمک به آقای ترامپ با هدف تغییر نتیجه انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا روبروست. او بعد از گذراندن مدت کوتاهی در زندان و تصویربرداری معمول در دفاتر پلیس، با پرداخت ۱۵۰ هزار دلار وثیقه آزاد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WC Captcha 5 + = 8

دکمه بازگشت به بالا